• Ceníky našich služeb
  • Přihláška ke stravování
  • Kontakty
  • Povinně zveřejňované informace
Školní jídelna Jablunkov, Lesní 190, příspěvková organizace

Školní jídelna Jablunkov, Lesní 190, příspěvková organizace

  • Ceníky našich služeb
  • Přihláška ke stravování
  • Kontakty
  • Povinně zveřejňované informace

DŮLEŽITÉ INFORMACE O STRAVOVÁNÍ OD 12. DUBNA 2021

Podmínky výdeje a stravování žáků

1) Žáci, kteří mají prezenční výuku od 12. 4. 2021, jsou přihlášeni k odběru obědů automaticky na týdny, kdy mají školu. Řídí se dle dle plánu prezenční výuky dané školy, do které docházejí (ČZŠ nebo PZŠ), tzn. týden od 12. 4., pak týden od 26. 4. atd.

2) Žáci, kteří nastoupí prezenční výuku od 19. 4. 2021, jsou přihlášeni k odběru obědů automaticky
od 19. 4. na týdny, kdy mají školu. Řídí se dle dle plánu prezenční výuky dané školy, do které docházejí (ČZŠ nebo PZŠ), tzn. týden od 19. 4., pak týden od 3. 5. atd.

3) Žáci, kteří mají v týdnu výuku distanční a chtějí odebírat obědy do jídlonosičů, musí nejpozději v vždy daný týden pondělí ráno do 8:00 hod, kontaktovat kancelář ŠJ
na telefonních číslech 558 358 095, 604 127 628 nebo na emailem stravne.jablunkov@seznam.cz.

Podmínky výdeje a stravování zaměstnanců škol

Zaměstnanci škol (kteří momentálně neodebírali obědy) budou přihlášeni k odběru obědů až po vlastním nahlášení, nejpozději vždy do 8:00 hod ráno.

Platí zákaz vstupu všech osob do prostor ŠJ, kteří nejsou zaměstnanci ŠJ

1) CIZÍ STRÁVNÍCI mají z provozních a hygienických důvodů výdej obědů pouze do jídlonosičů u vchodových dveří ŠJ přes “prodej přes okénko”.

2) Přihlášky a odhlášky lze provádět emailem nebo telefonicky

3) Dotazy, konzultace ohledně odběru jídla apod. prosím provádějte pouze telefonicky nebo emailem na stravne.jablunkov@seznam.cz.
Zaměstnance ČZŠ a PZŠ prosíme, aby se ohledně stanovených pravidel pro odběr dotované stravy obraceli na svoje vedoucí či zaměstnavatele.

Podmínky výdeje do jídlonosičů

Z provozních důvodů ŠJ bude objednané jídlo vydáváno pouze do jídlonosičů, tzv. na výměnu. To znamená, že strávník musí mít 2 sady jídlonosičů na výměnu. Výdej obědů bude probíhat pouze do jídlonosičů u vchodových dveří ŠJ přes “prodej přes okénko”.

Jídlonosiče musí být vždy hygienicky čisté, umyté.
Do jakýchkoliv jiných umělohmotných či skleněných nádob nemůže být z hygienických a bezpečnostních důvodů oběd vydán.

Pro případné zapůjčení jídlonosičů za půjčovné nás prosím kontaktujte, počet jídlonosičů k zapůjčení je omezen.

Výdej obědů pouze v době a to, od 10:45 – 11:15 hod

April 12, 2021

PF 2021

INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 17. KVĚTNA 2021

  • Aktuální jídelníčky
  • Elektronické přihlašování a odhlašování
  • Výdejní doby obědů
  • Alergeny
  • Legislativní rámec ALERGENŮ

O NÁS

  • Náš stávající kolektiv
  • Naše činnosti
  • ORGANIZACE ŠJ
  • Pracujte s námi u nás…

ČLEN ASOCIACE KUCHAŘŮ A CUKRÁŘŮ ČESKÉ REPUBLIKY

Kategorie příspěvků

O NÁS

  • Náš stávající kolektiv
  • Naše činnosti
  • ORGANIZACE ŠJ
  • Pracujte s námi u nás…
Veškerá práva vyhrazena
Proudly powered by WordPress | Theme: Neblue by NEThemes.
  • Polski